جمعه , 8 شهریور 1392 ساعت 02:07
- [اخبار
]
اطلاعیه ساعات پشتیبانی و پاسخ گویی
ساعات پشتیبانی و پاسخ گویی به تیکت ها در تمامی روزهای کاری هفته ، از ساعت 16 تا ساعت 24 میباشید و روزهای تعطیل از ساعت 20 تا 24.
پشتیبانی تلفنی ، فقط به مشتریانی که سیستم اختصاصی ارائه شده است داده میشود و همه روزه فقط از ساعت 16 تا ساعت 22 میتوانند تماس برقرار کنند.
تماس اضطراری در سایر زمانها بلامانع هست به شرطی که واقعا اضطراری باشد .
برای درخواست خرید و مشاوره ، لطف از فرم تماس ، یا از تیکت ها ، یا از پشتیبانی آنلاین در یاهو مسنجر استفاده کنید .
با تشکر ، رضا شیخله
برچسب ها : ساپورت ، پشتیبان